Meest gestelde vragen

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

Wij verzenden de producten gewoonlijk binnen 2 werkdagen, mocht dit anders zijn dan staat dit aangegeven bij het product. Wij versturen onze producten via PostNL die ook weer 1-2 werkdagen nodig heeft om te leveren. Voor bestellingen naar België is dit 2-3 werkdagen. Jouw product is dus gewoonlijk binnen 5 werkdagen in huis! Indien gekozen voor verzending met track & trace krijg je nadat je hebt besteld een track & trace code per mail.

Wat zijn de bezorgkosten

Voor verzending met track & trace zijn de kosten € 4,10 en voor verzendingen zonder track & trace variëren de kosten tussen de € 1.85 en €3.65. Deze kosten vind je terug in het winkelmandje, voordat je gaat betalen.

Er is een artikel gebroken bij mij aangekomen, wat moet ik doen?

Stuur het artikel niet terug. We vinden het niet nodig om een pakketje met gebroken artikelen te laten vervoeren. Het maken van een foto van het gebroken of defecte artikel is voldoende. Stuur de foto naar irene@sweetlittleliving.nl.

Hoe kan ik mijn aankoop betalen?

Er zijn meerdere mogelijkheden om in de webwinkel veilig en gemakkelijk te betalen met: iDeal of PayPal 

Is het mogelijk om mijn bestelling nog te annuleren?

Na de geplaatste bestelling heeft u ongeveer 30 minuten speelruimte om de bestelling te annuleren. Neem binnen die tijd dus (telefonisch) contact met ons op. De bestelling kan niet meer geannuleerd worden als de pakbon is aangemaakt.

Hoe retourneer ik een product?

Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling mag je van je aankoop, geheel of gedeeltelijk, afzien.
Je kunt het ongewenste artikel zelf retour sturen naar ons hoofdkantoor. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij betalen je binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring het totale aankoopbedrag inclusief leveringskosten terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.